MÜÜGITINGIMUSED

Viimati uuendatud august 2021

Müügitingimused (Edaspidi: Tingimused) kirjeldavad hyggedesks.ee e-poe kasutamise ja kaupade ostmise põhimõtteid ning õiguslikke suhteid. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad meie e-poest ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

E-pood hyggedesks.ee omanik on HyggeDesks OÜ (registrikood 14257122, aadress Vibu 5-54, 10415, Tallinn, Eesti). Küsimuste korral võta meiega julgelt ühendust: hyggedesks@gmail.com.

 

Müügileping jõustub alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest meie arvelduskontole. Sõlmides meiega müügilepingu (ehk tehes ostu hyggedesks.ee e-poe kaudu) kinnitad, et:

(i) oled täisealine ja Sul on õigus ja vabadus sõlmida antud Tingimustele vastav müügileping;

(ii) oled tähelepanelikult üle kontrollinud ostukorvi enne tellimuse kinnitamist ja makseprotsessiga alustamist.

 

HyggeDesks toodete hinnad on märgitud eurodes. HyggeDesks OÜ ei ole käibemaksukohuslane. Seega hinnad ei sisalda käibemaksu; käibemaksu hindadele ei lisandu.

 

Me jätame endale õiguse teha muudatusi toote hindades kajastades uusi hindu hyggedesks.ee e-poes. 


 

Kuidas tellida

Vali välja endale sobiv toode ja lisa see ostukorvi. Ostukorvi lisatud toodete nimekirja nägemiseks klikka lehe paremal ülaservas olevale ikoonile. 

Kui oled kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, siis vajuta ostukorvis lingile “Maksma!”.

Tellimuse vormistamise lehel täida nõutud andmeväljad, vali sobiv tarne- ja makseviis. Enne tellimuse kinnitamist palun kontrolli veelkord sisestatud andmed ja valikud, et saaksime tellimuse võimalikult sujuvalt täita. Kui oled valmis, vajuta lingile „Kinnitan tellimuseˮ/"Place order".

 

Tarne

Kohaletoimetamine Eesti piires on tasuta tellimustele alates 100 eurot.  

Seisulauad ja teised suuremad esemed toob kohale kuller. Väiksemad kaubad saadame pakiautomaati.

Me teeme endast parima, et kaubad läheksid teele hiljemalt 14 päeva peale müügilepingu sõlmimist. Erandjuhtudest (pikemad tarneajad) teavitame hyggedesks.ee e-poes vastava toote juures. Kauba kohaletoimetamise aeg võib varieeruda sõltuvalt sihtkohast/-riigist. 

 

Saadame e-kirja teel kinnituse koos saadetise jälgimise koodiga kohe kui kaup on teele läinud. 

 

Kaupa vastu võttes palume üle kontrollida, et transpordipakend on terve. Kahjustada saanud pakendi kohta palun teha märge kulleri saatelehele ning saata meile fotod: hyggedesks@gmail.com. Me ei vastuta kahjustada saanud toodete eest kui transpordipakend on avatud ilma kahju eelnevalt fikseerimata.

 

Me ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida me ei saanud mõjutada ning mille saabumist me ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).


 

Garantii

hyggedesks.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane garantii. Garantii hakkab kehtima kauba kättesaamise hetkest. Materjalide loomulik kulumine ei kuulu garantii alla. Me ei vastuta kahjustuste eest, mis tulenevad kauba mittesihipärasest kasutamisest või ebasobivatest hoiustamistingimustest.

 

Täiendavate küsimuste korral palume võtta meiega ühendust hyggedesks@gmail.com.

 

Kauba tagastamine

Meile on oluline, et tellitud toode sobib! Ostetud tooteid on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Raha tagastatud toodete eest hüvitame 1-3 tööpäeva jooksul alates toodete jõudmisest meieni. 

 

Kauba tagastamisega seotud transpordikulu katab kauba tagastaja.

 

Tagastamiseks palun saada meile vastav info (koos tagastamise põhjusega) hyggedesks@gmail.com hiljemalt 14 päeva peale toote kättesaamist.  

 

Tagastatava toote seisukord:

  • Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud.

Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole meist tingitud, või on tingitud toote mittesihipärasest kasutamisest, on meil õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

  • Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke.

Kui selgub, et toodet on kasutatud, juhindume mõistliku kasutuse põhimõttest: kui kauba sobimatuses veendumiseks tuli seda proovida, loetakse kaup mittekasutatuks. Me jätame endale õiguse tasaarvestada kasutamisest tingitud toote väärtuse vähenemine Sinu poolt toote eest tasutud ning Sulle tagastamisele kuuluva summaga.

 

Vaidluste lahendamine

Pretensioonide korral palume võtta meiega ühendust (saates meile probleemi kirjelduse ja võimalusel fotod): hyggedesks@gmail.com. Palume kirjelduses kindlasti ära märkida toote nime, oma telefoninumbri ja tellimuse numbri. 

 

Vastavalt Tarbijakaitseseadusele oleme kohustatud vastama kirjalikult 15 päeva jooksul, aga teeme endast parima, et vastata 3 tööpäeva jooksul. 

 

Tarbijakaitseseaduse leiad SIIT.

 

Kui me ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja HyggeDesks OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.


 

Intellektuaalne omand

Kõik materjalid, mis on esitatud hyggedesks.ee lehel (nt fotod, kaubamärgid, logod, patendid, autoriõigustega kaitstud looming, audio ja video failid jms) loetakse HyggeDesks OÜ intellektuaalseks omandiks. Kasutades hyggedesks.ee veebilehte nõustute veebilehe sisu mitte müüma, litsentseerima, kopeerima, levitama, taasesitama muus vormis, redigeerima, ega muul viisil kasutama ilma HyggeDesks OÜ eelneva kirjaliku loata.



Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust hyggedesks@gmail.com